Her er eg!

Bildet mitt
Prøver å formidle så lite meininger som mulig og heller fokusere på forskjellene en opplever. Forvirra gutt som har forvilla seg til Zambia for å redde verden, det ser ut til at planen om å redde verden går i vasken men dokke kan nå meg på dinna adressa: C/O mr. C. Pule Zambia Railway Limited Pension Scheme Trust, P.O. Box 80935, Kafue River Road, Kabwe, Central Province Zambia. 10101 Mobil i zambia:+260975495746 Koz

lørdag 7. november 2009

Sykkelen min


Eg har etter lang tid og mangen klager fra mi side endelig fått sykkel og for en sykkel! Den  minner mest om en gutteversjon av brelett-reklamen sykkelen, nokke som egentlig er litt retro og kult. Men når en får en sykkel så forventa en at den faktisk skal virke og at den passer til deg, vell. Eg fikk jo sykkelen og då var pedalene sveisa sammen og krankshaften bøyd + en del anna smårusk, eg sendte den til reperasjon og da gikk det jo greit, i ei uke. Så var det å fikse den på ny fordi, først, var dekkene punktert, og så, var begge hjulene skeive. I frustrasjon over den totale mangelen på normal form kommunikasjon sendte eg ei krass melding der eg kritiserte måten eg hadde fått sykkelen på, eg stilte naturligvis spm ved kor mangen penger de egentlig sparer på å kjøpe en brukt sykkel som må ofte til reperasjon kontra det å kjøpe en ny sykkel som er bedre egna til disse forholdene. Den meldinga falt ikkje i god jord hos ledelsen. Men eg kommer meg fra A til B når sykkelen fungerer og folk ler av meg når de ser en Muzungo sykkle på en "hummer" som er en zambisk produsert sykkel, som er ute av produksjon no. Men ingen brå svinger då rattet kræsjer med knærna mine om eg gjør det.


From Ei geit en sykkel og en arbeidslaus by med navn bakwe
 FLott sykkel med en flott mann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar