Her er eg!

Bildet mitt
Prøver å formidle så lite meininger som mulig og heller fokusere på forskjellene en opplever. Forvirra gutt som har forvilla seg til Zambia for å redde verden, det ser ut til at planen om å redde verden går i vasken men dokke kan nå meg på dinna adressa: C/O mr. C. Pule Zambia Railway Limited Pension Scheme Trust, P.O. Box 80935, Kafue River Road, Kabwe, Central Province Zambia. 10101 Mobil i zambia:+260975495746 Koz

fredag 6. november 2009

Kjapp og moro trivia!

Seebo har smertelig fått oppleve at Superman ikkje er ekte. Eg har jo nevnt før at aldersgrense på film ikkje ekstisterer her nede, hvertfall ikkje i mitt hus, den direkte konsekvensen av det er då at Seebo sier at " superman is a lie ee?" . Ditta sier han fordi han fikk smertelig oppleve at han sjøl ikkje kunne fly då han satte utfor fra 2 trappetrinn i bakgården i et pent svalestup i håp om å fly, det endte jo selvfølgelig med et mageplask på steingrunn. Eg venter i spenning på ka som skjer ettersom han har sett både hulken, x-men og diverse andre fantasifilmer.

Ida er ei flittig jente, litt for flittig og altfor respektfull mot meg. Det nesten slik at ho unnskylder seg for å leve, går eg opp trappa og ho er på vei ned så spretter ho inn til veggen som en salamander slik at eg kan gå forbi. Det har eg det masse moro med for å si det sånn, de at ho ikkje er så god i engelsk gjør jo det heile enda meir spennende. Det er ikkje bare en gang vi har snakka langt over hodene på kvarandre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar