Her er eg!

Bildet mitt
Prøver å formidle så lite meininger som mulig og heller fokusere på forskjellene en opplever. Forvirra gutt som har forvilla seg til Zambia for å redde verden, det ser ut til at planen om å redde verden går i vasken men dokke kan nå meg på dinna adressa: C/O mr. C. Pule Zambia Railway Limited Pension Scheme Trust, P.O. Box 80935, Kafue River Road, Kabwe, Central Province Zambia. 10101 Mobil i zambia:+260975495746 Koz

lørdag 7. november 2009

Kafue

Etter in-service dro eg, gunhild,nanna,lise og en japaner med navnet toppy til Kafue nasjonalpark for safari. Veldig koselig beliggenhet og veldig rikt dyreliv rundt camp området, med egen flodhest som bodde rett ved lodgen og egen familie med vortesvin pluss en elefant, som traska rundt , så virka jo ditta lovende.Eg fikk erfare første natta at det var andre dyr der og, eg låg forøvrig aleine i telt. Våkna midt på natta av en form for dyrebrøl, uvist om det var elefant,flodhest eller løve men eg blei hvertfall pissredd og eg måtte selvfølgelig pisse men ikkje pokker om eg skulle utenfor det teltet, låg heller i ro og pusta så vidt.




From Kafue
Leopard avtrykk



From Kafue
Transportmiddelet vårt heim, meir komfortabelt enn en buss tenk det


From Kafue
Toppy er nysgjerrig skrue og ditta bladet stamma fra et malaria tre. Toppy mått ta på


From Filmer til upload
Nysende løve


From Filmer til upload
Løvegjeng over veien


From Kafue
Eg prøvde igjen og dinna gangen gikk det litt bedre. Men eg glømte meg heilt vekk og plutselig var vi inne på bussterminalen og der satt eg med gitaren to kameraer som låg litt overalt på lasteplanet og en heil del anna baggasje og før eg veit ordet av det så er heile lasteplanet fyllt opp med folk som skal få oss til å sitte på med deires busselskap. “ relax we dont steal” neida, sikkert ikkje. Etter nokken hektiske minutter så fikk eg samla tingene min og ting var på G. Det tok då 10m min før en dårlig nybegynner tyv prøvde å stjele kameraet mitt, eg skubba han videre og sa “ nice try”. Bussbillet­ten skulle eg og betale for og , lur som eg var, så låg alle pengene mine i topplokket på sekken . For å unngå å vise til alle at eg hadde mangen penger så fikk eg lurt de ned i lomma mi, god plan tenkte eg. Men når eg skal betale så går alt gale og det drysser penger ut av lomma mi og vips så blei et stempel med “ rich and stupid tourist” meid i panna.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar