Her er eg!

Bildet mitt
Prøver å formidle så lite meininger som mulig og heller fokusere på forskjellene en opplever. Forvirra gutt som har forvilla seg til Zambia for å redde verden, det ser ut til at planen om å redde verden går i vasken men dokke kan nå meg på dinna adressa: C/O mr. C. Pule Zambia Railway Limited Pension Scheme Trust, P.O. Box 80935, Kafue River Road, Kabwe, Central Province Zambia. 10101 Mobil i zambia:+260975495746 Koz

onsdag 16. september 2009

Internaktiv blogg!!

Send inn spm og eller ønsker om ka dokke vil eg skal leite etter eller skrive om :D

Alt mellom himmel og jord.

2 kommentarer:

  1. Hei! Nå har eg lest igjennom bloggen din! Syns det var litt vanskelig å finne bloggen, eg har hørt om folk som har mumlet om bloggen, men fant den endelig! Du burde ha en slags reklame for bloggen på face! For dette var god lesning!

    Eg har et spørsmål, eller oppgave om du vil.. Eg skulle gjerne sett at du oppsøkte en såkalla heks eller witchmaster/medisinmann/trollmann/sjaman/sjømann eller ka det er de kaller det. For så å få han/hun/det til å legge en forhekselse over deg. Det kan være noe så enkelt som å forvandle deg til et esel, eventuellt trylle hudfargen din svart (dette ville jo kunne lette ditt dagligdagse liv i afrika), dette for å kunne bekrefte eller avkrefte at hekseri/heksekunst faktisk er ekte og fungerer!

    Håper på positivt svar og gleder meg!
    Ha det fint i syden, håper du er blitt brun og har fått vært på mange booze cruise!

    Hilsen Arnardo

    SvarSlett
  2. Godche (Goddag på Zambisk)

    Eg ynskjer at du tar en ring i øret, en sånn som utvider seg hele tiden og tilslutt får du et hengeøre. Dette kan evnt også gjøres i leppen, men er da mindre pent.

    Håper du vil gjøre dette.

    Hilsen Runar

    SvarSlett